Falta d’idees.
Això és el que tinc en aquests moments, falta d’idees e inspiraciò. A més que m’han fet el comentari que els meus posts es possible que siguen un poc massa extens i es facen un poc pesats de llegir.
Això de reduir els texts és complicat, ja que quan em ve una idea d’escriure sobre qualsevol cosa, no puc parar. Comence a escriure i per a mi és molt difícil limitar les paraules. Si ja és complicat plasmar el que la meua ment pensa per a que tinga un orde coherent i sentit, més difícil és si tinc que dir el mateix en menys paraules.
I ara intente centrar-me en alguna cosa per a comentar o imaginar o criticar i la meua ment està bloquejada. No m’agradaria deixar de banda el blog ja que he començat amb molta il·lusió, però igual agafe uns dies de vacances...
Quan més idees venen al meu cap és per la nit, una vegada m’he gitat ja i tanque la llum de la tauleta de nit, el meu cabet comença a rodar. Però aquests últims dies quan imagine coses, solen ser dramàtiques i tristes i no se, no m’apeteix escriure-ho.
Intente forçar-me a escriure qualsevol cosa, però així no puc, a de ser el moment adequat i prou. A més, per parlar de coses sense cap trellat, millor no dir res. Espere que el meu cap torne a funcionar aviat.

Si algú té alguna recepta per a que la inspiració aparega, li agraeix que me la pase!!

Ahh, aprofite per dir-vos que podeu deixar el vostre comentari en tots i cadascun dels posts, no tingueu vergonya, a mi m'alegra molt llegir-los ;)