Després de tan de temps sense escriure en el meu lloquet virtual, sent molt que la entrada siga aquesta.

Rabiosa i molt impotent. Així em sent en aquests moments. No hi ha dret que amb tota la il·lusió del mon prepares un viatge per a uns dies i que t’ho tomben tot en terra.

Però això que vol dir? Quina poca vergonya tenen els controladors aquests? Com aquestes persones no es donen conter que estan fent molt de mal a qui menys ho mereixem? Com no es sap mal que milers de persones es queden tirades pels aeroports?

He anat aquest matí a Alacant, el meu vol eixia a les 10.30h i ara estic ací en Benissa quan ja deuria d’estar menjant-me uns “fish&chips”. L’Altet no és molt gran, però estava ple de gent, xiquets, nadons, avis i no tan avis, tots en cares de resignació, molt educats, respectant les cues i sense alçar la veu de to, de fet no es sentia quasi res. Tun-tin-tun-ti, a veure que diuen per megafonia: “Les informamos que el trafico aereo de Canarias, Baleares y la Peninsula Iberica esta cerrado por una baja simultanea de los controladores de los aeropuertos. Disculpen las molestias”

Perdona?! Que “disculpe” que?! No m’ho puc creure! Però quina manera de fer les coses tenen aquests pocavergonyes? Com que es donen tots de baixa per salut simultània?

Em sent fatal, estic en casa i no vull desfer la maleta (si fa només unes horetes l’he tancada!!!).

Fatal i encara sent que em tingut sort, almenys estem en casa i no ens hem de buscar la vida en com menjar o on dormir com els ha passat a la majoria de persones.

Els controladors demanant més sou, com si fora poquet el que cobren, i tota la gent perdent els seus diners que molts ja no podran tornar a recuperar.

Senyors controladors, facen bé les coses i no putejen als demés, facen les vagues com toca amb els seus serveis mínims i avisant amb temps, almenys així ens ho plantejarem abans de viatjar.

A mi em cauria la cara de vergonya!!! Fer tot eixe mal a tantes persones que no tenen culpa de res per guanyar més diners!! Deshonrats!!!

2 comentaris:

oscar ha dit...

Hola Nydia! Sent molt, la veritat, tot el que t'ha passat, és una putada ben gran!

Però per altra part també és imperdonable el que fa el govern espanyol que ha rebaixat la sobirania i la democràcia espanyola sota mínims històrics. Total i absoluta obediència als organs i institucions internacionals és el que té la culpa de tot açò.

Tenen la culpa el controladors, si, però hi ha que llegir entre línies i no quedar-se en un simple 'deshonrats' perquè és més complexe.

Et deixe alguns articles que espere et facen reflexionar i ja em contes!

.- http://controladoresareosyotrashierbas.blogspot.com/2010/12/ver-si-nos-entendemos.html

.- http://periodistaenbabia.wordpress.com/2010/12/03/guante-de-acero-para-controladores-aereos-guante-de-seda-para-la-banca/

.- http://www.cgt.org.es/spip.php?article1982

.- http://www.vilaweb.cat/editorial/3820581/pot-posar-civil-sota-jurisdiccio-militar-sense-posar-perill-democracia.html

Nydia ha dit...

A mi em pareix molt be el que dius tindran totes les raons i motius que vulguen, però les coses no es fan així. Si volien no quedar com uns deshonrats haver pensat millor com fer les coses, perquè de cara al poble (a tota la gent que anava a viatjar i no han pogut) han quedat com això.

A mi la "total i absoluta obediencia als organs i institucions internacionals" me la pinta de color verd, com a tanta gent que es va quedar acì sense poder anar a veure els seus familiars, enterros, bodes, etc... Tot el que tinguen que fer per a solucionar els problemes que tinguen que s'ho apanyen com vulguen però a mi que no toquen els ovaris, ni més ni menys!!

Tot el any per poder estalviar algo i anar a gaudir un poc i "la total i absoluta obediencia als organs i institucions internacionals" m'ho té que cagar, això ja és surrealista.